Marathon

Fy satan vad jag är trött idag. Trodde inte att det var sant imorse när klockan ringde. Ville bara inte kliva upp.

Jag har tillbringat helgen i Hjo med att slipa och spackla i huset medan solen har strålat utanför. Turligt nog har jag fått besök av både släktingar och vänner, både i lördags och söndags, så att jag har kunnat ta små pauser i arbetet och njuta lite av solen.
Tyvärr har jag inte riktigt kunna fullfölja mina planer den här helgen. Jag hade nämligen tänkt att vara så gott som färdig med de två sovrummen nu, men jag är eventuellt liiiite väl optimistisk när jag planerar ibland.

När jag kom hem igår kväll var jag verkligen skittrött. Man blir trött av att jobba på riktigt.
Har sovit som en stock i natt. Och drömt att jag sprang ett marathon. Kom 5:a i damklassen. Så det kanske inte är så konstigt att jag är trött trots allt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback