Midsommar

Om 10 minuter åker jag hem från jobbet och sen är jag ledig i 4 dagar. Härligt.
Vet inte riktigt varför, men av någon anledning är vi lediga från jobbet hela dagen imorr´n. Så den här midsommarhelgen blir en riktig långhelg.

Jag har inget avancerat midsommarfirande planerat i år. Ska tillbringa hela helgen i Hjo med att måla och fixa istället. På midsommarafton kan det väl dock bli en liten snaps eller två skulle jag tro.
Och grannen mitt emot satte upp ett partytält i trädgården igår så vem vet, Jag kanske kan bjuda in mig själv till lite rajtan tajtan iallafall... :)

Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Stefan

hörrö du din lata tant! det finns dokument som ska upp på hemsidan! ligg inte där och sov!

Postat av: Babsan

Stefan>> Hörru du, din lilla slyngel. Skulle jag lata mig?? Jag har ju jobbat och jobbat hela helgen. Men dock i ett hus utan någon som helst internetuppkoppling, så jag har varken kunnat läsa mail eller göra nåt med hemsidan. Faktiskt :)

2007-06-25 @ 10:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback