Den gamla kroppen börjar bli klen

Fan vad ont jag har i ena örat. Och i huvudet.
Det började värka igår eftermiddag, och framåt kvällen kändes halsen konstig. Idag när jag vaknade värkte det i örat.
Tror minsann att den gamla kärringen börjar bli lite klen ;)
Tänkte gå till gymet och träna lite idag, men som det känns nu ska jag nog stanna hemma istället. Kanske ska spackla och förbereda lite så att jag kan måla om köket i veckan.
Eller så kanske jag bara ska ta en alvedon, lägga mig i soffan och somna under en filt. Låter rätt lockande måste jag säga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

du också, var sjuk förra veckan och kände mig relativt pigg igår och så vaknade jag idag med ont i halsen och feber igen, allt är bara trökigt känns det som. Fast det finns ju ljuspunkter i veckan som kommer...

2007-03-19 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback