Lycka i Jessica-land

Det krävs inte mycket för att göra fröken Gustafsson glad.
I förrgår när jag var på ICA hittade jag det här:

bilar

En påse med bara ROSA bilar. Varför har ingen tänkt på det tidigare? De rosa är ju överlägset godast.
Perfekt, sa jag, och slog till.

Igår när jag kom hem från jobbet, låg ett litet kvadratiskt, vadderat kuvert på hallmattan.
Och i det låg det som gjorde mig nästan ännu gladare än de rosa godisbilarna.

almanacka

Min nya almanacka! Jag vet att det redan är mars, men när jag fick ett tips av min kollega (som är lika barnsligt förtjust i almanackor) om sidan
www.personligalmanacka.se så kunde jag inte låta bli att beställa en egen. Och igår kom den.
Strax efter att jag kommit innanför dörren ringde telefonen. "Vet du vad jag har fått, jag har fått min kalender!!" var det någon som halvskrek. "Jag med!" fnittrade jag tillbaka. Kollegan hade också fått sin och idag är vi lika töntig nöjda båda två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback