Resultat

Så var jag då hos frisören igår. Hon tyckte inte att jag skulle klippa av det den här gången. Men när hon var nästan färdig ångrade jag mig. Skulle nog vilja ha en page iallafall.
Men nu blev det inte så. Jag ser ut precis som vanligt.

Frisyr

Ganska spännande stund hos frisören dock.
På den förra salongen kändes allt väldigt proffsigt och frisören gick väldigt metodiskt till väga. Tvätta, färga, klippa, föna.
Här var det lite annorlunda. Klippa lite, färga, sköja ur, färga igen, föna och sen klippa. Och samtidigt fråga ut mig om allt mellan himmel och jord, prata lite skit om konkurrenter, gulla lite med syrrans barn och springa iväg och ringa några samtal.
Kändes inte som att hon var fokuserad på mig direkt. Så när jag satt där tänkte jag i mitt stilla sinne, att hit kommer jag aldrig mer gå. Men när det var klart så kände jag mig ändå ganska nöjd, så vi får väl se.
Vet inte vart jag ska gå annars heller. Kanske får jag pallra mig iväg till Göteborg och leta upp min gamla, tysta, söta frisör iallafall...


Kommentarer
Postat av: Sara

Sedär ja - lika snygg som vanligt bruttan, varför bryta ett framgångsrikt koncept ;) Nästa fredag är det min tur. P&K

2007-03-21 @ 11:57:12
Postat av: Babsan

Gôtt! Bra sätt att fira födelsedagen :)

2007-03-21 @ 12:54:23
Postat av: Sara

ja,speciellt eftersom jag ska jobba natten direkt efter frisörbesöket...då gör det inte så mycket ifall d skulle se/kännas för jävligt (ut) :)

Postat av: Moster

Vilken snyggning! Nu är Du ju inte ett dugg lik mig längre!

2007-03-21 @ 14:16:47
Postat av: HH

Jag har också klippt mig, kort.

2007-03-21 @ 23:38:40
Postat av: Babsan

Nä men HH, har du gått och blivit korthårig? Det ska bli spännande att se på påsk. För det har väl inte hunnit växa ut då va?

2007-03-22 @ 10:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback