Toppning, page eller kanske snagg?

Idag ska jag klippa mig och färga håret. Hos en ny, aldrig tidigare provad, frisör. Ska bli spännande.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag måste iallafall klippa topparna för de är grymt slitna. Sen är jag ju lite sugen på en snygg page, men det är jag ju alltid, och varje gång jag slår till blir jag besviken. Så jag vet inte.
Får känna av frisören lite först också, se om jag vågar lita på henne...
En mörk färg vill jag ha i iallafall, så att håret inte ser så tråkigt ut. Dessutom behöver jag ju dölja alla mina nya grå hårstrån...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av erfarenhet vet jag ju att du brukar ångra dig när du klipper för mycket... Så ett tips är att ta det lite lugnt.

2007-03-20 @ 12:17:12
Postat av: Sara

Så, hur blev resultatet hos frissan igår? *Nyfiken*

2007-03-21 @ 07:48:02
Postat av: Magnus

En bild vore trevligt! För nyfiken är man ju.

2007-03-21 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback