Torsdagsträning

Igår var det dags för intrevaller igen.
2 omgångar med 5 st 70/20 körde vi. Jag och PT:n fick dessutom sällskap av en annan tjejkompis till PT:n. Kul att som omväxling springa med en tjej. Snabb var hon också, så jag fick ta i lite extra.

Funderar eventuellt på att gå på ett Bodypump-pass ikväll. En kollega frågade om jag inte ville följa med. Eller så går jag en sväng på stan och letar upp nå´t snyggt att göra succé med på festen imorr´n :)
Om jag nu kan röra mig imorr´n kväll. Har hört att man får ont i arslet av att rida häst...
Men det gör inte så mycket, inte när jag får känna doften av häst och kanske krama om en liten pålle. Det kommer garanterat att väga upp för träningsvärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback