Torsdagsträning

Igår blev det ytterligare en dag med löpträning på egen hand eftersom HV71 fortfarande hänger kvar i slutspelscirkusen. PT:n var ju tvungen att stödja dem framför tv:n så jag fick springa själv.
Passade därför på att springa ute i Fagerhults skogar som jag gillar skarpt.
Sprang 5-kilometersslingan som finns där ute och efter ungefär 2 kilometers uppvärmning vek jag av från spåret och sprang backintervaller i terrängen. Och nästan varje intervall sprang jag i en ny backe. Det är lite kuperat minst sagt. Upp och ner hela tiden. Och härlig tallmo. Även om jag just igår sprang mest på de nya hyggen som tillkommit under vintern.
Efter backarna sprang jag resterande 3 km på slingan som nedvarvning.

Det är så härligt att vara ute! Det finns verkligen inget bättre än att vara ute i skogen och röra på sig. Man blir helt lycklig!
Och nä, jag går inte på några droger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback