Träning

I måndags var det ett gympass med PT:n som stod på schemat (behövdes för att träna bort muffinsen jag bakade innan jag tränade...). Rygg, biceps och mage fick sig en dust medan vi skvallrade och kommenterade övriga gymbesökare. Precis som vanligt.

Igår var planen att springa intervaller, men eftersom PT:n inte kunde följa med eftersom "det är ju hockey ju" så tänkte jag om, och gav mig ut och sprang en runda i mitt eget tempo. Sprang utmed Vättern när solen gick ner borta i horisonten och det var så fantastiskt vackert. Och det doftade så där härligt som det gör när det börjar växa i marken och det är vår.
Så det gjorde inget alls att det inte blev några intervaller, men det tänker jag naturligtvis inte att säga till PT:n... ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fick du ingen träningsvärk i bakänden efter ridäventyret? Eller stod ni bara still?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback