Besök i Hjo

Igår var jag på besök i Hjo hos min moster, min kusin och hunden som de för tillfället har hand om åt min andra kusin. Mycket trevligt.
Fick gå en promenad, fick kela med hunden, fick maten serverad och så fick jag prata lite skit. En perfekt kväll. Tack ska ni ha!

Filip_2

Idag sitter jag mest här, vid mitt tjusiga icke-höjbara-höj-och-sänkbara-skrivbord, och är irriterad över att mina planer att springa Göteborgsvarvet imorgon, verkar skita sig.
Min hals mår inte alls bra idag, och dessutom är huvudvärken påtaglig. Jädra skit!
Göteborgsvarvet brukar ju vara en sån fest. Först springa och sen träffa vänner i Göteborg. Skulle ju kunna åka dit och heja på alla de andra som springer förstås, men det är väl kanske inte så schysst att sprida mina baciller... (och ja, jag sitter på jobbet nu, men den enda som är inne på kontoret idag är inte så nojjig).
Vi får se. Jag vill ju till Götet, men det kommer kanske fler tillfällen inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback