Gregory Peck

Idag är jag tillbaka på jobbet efter två dagars sjukfrånvaro. Och inte helt oväntat är det precis lika, jävla kallt som vanligt på kontoret.
Men halsen är mycket bättre iallafall, och det är ju positivt.

I morse när jag kom till jobbet låg det tre filmer på mitt skrivbord. Min kollega på reklamavdelningen brukar med jämna mellanrum fråga om jag vill skicka efter något från ett företag som sysselsätter sig med att sälja film, skivor och böcker. För det mesta hittar jag inget kul, men den här gången fick jag för mig att att beställa några filmklassiker. Det började med att jag hittade en billig James Dean-film och sen spårade det ur totalt.

Så nu är jag stolt ägare till dessa tre* filmer.

filmer

* Eller egentligen 7 eftersom filmen i mitten innehåller hela 5 härliga gamla rullar...

Kommentarer
Postat av: Blurrygirl

Jag äger oxå Öster om Eden :) Vad är de andra för filmer?

Postat av: Babsan

Andra klassiker. De enda jag känner igen till titeln är väl "The longest day" (svartvit med John Wayne ;)) och Zorba. Kanske är skitkass, men man måste ju testa för att få veta.

2007-05-16 @ 23:42:39
Postat av: Blurrygirl

Babblade inte Tallen om "John Wayne" på den gamla goda tiden? Eller var det Errol?

2007-05-17 @ 23:39:40
URL: http://blurrygirl.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback