Lilla terroristen

Jag vet att jag igår kallade henne lilla hjärtat, men imorse var hon inte så jävla söt när hon envisades med att försöka gräva en grop i sin plastbottnade bur eller gnaga på sitt lilla trähus kl. 04:45. Jävla kanin!
Att en sån liten rackare kan väsnas så mycket. Helt otroligt.
Så jag fick kliva upp ur sängen och släppa ut henne ur buren helt enkelt. Tänkte hon skulle lugna ner sig lite, men inte då. Då skulle alla skrymslen och vrår i min lilla 1:a utforskas och smakas på. Om du inte visste det, så är det väldigt gott att gnaga på en sängbotten, försöka gräva ett hål i en extramadrass och spännande att tassa runt bakom tv-bänken på jakt efter en eller annan sladd att smaka på.

När jag väl klivit upp och vaknat till liv inne på toaletten, där jag varit en stund (typ en halv evighet) i hopp om att kunna göra mig vacker, så sitter hon där på mattan och kikar på mig när jag kommer ut i hallen. Ett öra upp och ett öra ner och ett fruktansvärt busig uttryck i ansiktet, och så helt plötsligt är hon världens sötaste Barbro igen.

Kommentarer
Postat av: Magnus

=)

2007-05-23 @ 08:47:13
Postat av: Babsan

Magnus>> Det är inte så att du känner igen beteendet...? ;)

2007-05-23 @ 09:27:56
Postat av: Magnus

Har viss erfarenhet av det.

2007-05-23 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback