Look-a-like

Idag skulle jag ju då egentligen sprungit Göteborgsvarvet. Jag skulle startat om ungefär två timmar, om jag inte haft sån otur att jag fått ont i halsen just precis nu. Så istället för att springa går jag runt här hemma i sunkiga mysbyxor, tofflor och morgonrock och tjurar och äter glass. Glass är det som lindrar den svullna halsen bäst, och dessutom är päronsplit jädrigt gott.

När jag låg där och tyckte synd om mig själv som mest, så kom det ett sms från PT:n.
"Kolla på MTV. Kylie weekend..."
Sen tog det ungefär 10 minuter, eller exakt 8, så kom det ett sms till från en till som tydligen tänkte på mig när han såg Australiensiskan på tv.
"Kylie weekend på MTV."
Jag har lite då och då fått höra att jag är lik Kylie Minouge - tack alla som på något mystiskt sätt kan se den likheten - och det har sen blivit ett stående skämt, eller iallafall nå´t som måste påpekas med jämna mellanrum.

Ingen kunde vara mer smickrad än jag. Jag tycker hon är skitsnygg.



Kommentarer
Postat av: anjeliica

skulle med ha sprungit göteborgsvarvet idag, men mår inte speciellt bra :(

Postat av: Blurrygirl

Hur kommer sig att jag, i egenskap av din bästa vän, aldrig hört detta förut????? Skumt! Viktig info måste förmedlas med omedelbar verkan...visste du inte det?

2007-05-13 @ 17:19:42
URL: http://blurrygirl.bloggspace.se
Postat av: Blurrygirl

Det där med Kylie alltså...

2007-05-13 @ 17:20:10
URL: http://blurrygirl.bloggspace.se
Postat av: Babsan

Blurrygirl>> Har du aldrig hört det? Märkligt. Och aldrig har du tänkt på att det skulle vara så heller. Inte så märkligt... ;)

2007-05-14 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback