Fet och dryg

Idag måste jag träna. Har inte rört på mig på över en vecka och det känns i kroppen. Känner mig plufsig och finnig och äcklig, magen strejkar och humöret är svajigt. Att vara förkyld är jobbigt på många sätt :)

Satt och surfade runt lite igår kväll medan jag funderade på om jag skulle anta Kickis "utmaning" att springa Stockholm marathon eller inte. Jag är rätt sugen måste jag säga. Men då kan jag ju inte môsa omkring så som jag gjort den senaste veckan direkt. Då är det dags att börja träna på riktigt. Får nog ta och lura lite mer på det ikväll under min joggingtur och se om jag kan komma fram till nå´t vettigt.

När jag pratade med min åkpolare om det och sa att jag funderar på att springa Sthlm marathon, svarade han;
- Gjorde det ont?
-Vilket då?
-När du slog i huvudet...

Förstår inte alls vad han menade med det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback