Gottegris

Jag glömde whiskyn.
Det kanske är ganska tydligt att jag inte är så värst förtjust i whisky, men desto mer galen i sötsaker. Jag åt nämligen glass istället för att dricka whisky för att kurera halsen. Men alla sätt är bra utom de dåliga, och idag är halsen faktiskt mycket bättre och det är ju det som är huvudsaken.

Ikväll ska jag inviga min ugn. Vad sägs om en liten äpplepaj eller kanske några blåbärsmuffins till efterrätt...? Yummie, säger jag.

Dessutom är det ju "Bonde söker fru" ikväll och det programmet är ju helt underbart. Jag har hört diverse negativa kommentarer angående programmet, men jag kan inte hjälpa det, jag sitter med ett fånigt leende på läpparna programmet igenom. Jag tycker det är så gulligt med dessa bönder och alla tjejer/killar som vill hitta kärleken. Och jag sitter och håller tummarna för dem varje onsdagkväll. Programmet är ju lite småtöntigt förvisso, men visst är det härligt med kärlek? :)

Kommentarer
Postat av: Duke

När är pajen klar?:)

2007-10-24 @ 13:51:20
Postat av: Märta

Haha! Visst är det underbart! Jag sitter oxå som klistrad o hoppas att de ska fastna för nån. Å så sitter jag o gissar på vilka det ska tända till mellan o så önskar jag att vissa ska åka ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback