Hypokondrisk?

Äntligen är det fredag igen. Eller äntligen och äntligen. Det känns nästan som att förra fredagen var i förrgår, veckorna bara svischar förbi. Men skönt ändå att det är helg snart.
Häromdan gnällde jag ju över ont i halsen, nu har det försvunnit och jag har blivit en riktig snorfia istället. Dessutom har jag ett märkligt tryck över bröstet. Det bara kom igår, helt plötsligt. Gjorde asont när jag skulle diska och lyfta en ugnsform med en arm. Gjorde skitont när jag satt vid datorn. Och i natt har jag vaknat flera gånger av att det gjort så jädra ont när jag vänt mig i sängen. Håller jag på att dö tro?
Va? Vem? Vaddå? Skulle JAG vara hypokondrisk och alltid tro det värsta? Nej då... Det kan jag inte tänka mig... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback