Sjuuuuk

Nä, att jag är sjuk är väl att ta i lite i överkant, men ont i halsen har jag iallafall. Så idag blir det till att försöka kurera sig. Ska bara sitta här på jobbet i några timmar först, sen ska jag lägga mig i soffan och halsa KanJang och knapra halstabletter. Kanske tar jag mig en stor whisky också innan jag kryper ner i soffan med raggsockorna på.
Ikväll börjar Ugly Betty igen och det piggar ju alltid upp.

Även om man blir lite smådeppig över att halsen jävlas, så är jag ändå ganska glad idag. Igår invigde jag nämligen min nya spis! Äntligen kan jag laga mat i mitt kök istället för på en kokplatta i källaren. Lycka i Jessica-land.
Det saknas några små detaljer som kakel, socklar, lister och lite annat tjafs innan köket är helt klart, men ändå. Jag kan laga mat och diska där nu. Tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback