Stackars kor

I trakterna kring Götene - Mariestad är det vanligt att man välter kor.
Jag vet inte vilken statistisk undersökning som ligger bakom detta uttalande, men i min åkpool är det dagens sanning. Jag som är ifrån de trakterna har dock aldrig träffat någon som faktiskt gjort det. Vält en ko alltså.
Men vad spelar det för roll...?

Idag ska jag träna. Jag ska springa intervaller, alldeles själv. Ska bli så roligt, för jag är så bra på att inspirera mig själv till att ta i det där lilla extra när ingen ser mig och benen börjar kännas som cementklumpar. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Kagnus

Vi får väl ta och prata med min klubbkamrat Staffan, alias Gödsel-George. Han har ju ett gäng kor som vi kan pröva på!:)

2007-10-17 @ 23:17:07
Postat av: Christian

Jag har hittat den bästa och mest skoningslösa inspiratören för mina korta intervaller.

Löpbandet.

Det är inte kul, men jäkla så effektivt. Cementklumpar eller inte, det är bara att springa. Ingen hänsyn.

Dessutom blir distanspassen i skogen ännu underbarare efter ett pass på gymmet.

Postat av: Babsan

Kagnus>>Fan va gött! Kan du boka in en tid med en gång? :)

Christian>> Så du menar att du inte hittat stoppknappen på löpbandet då eller?

2007-10-18 @ 07:50:52
Postat av: Christian

Haha. Stoppknappen är för mesar och dåliga dagar. Hittils inte en dålig dag.

2007-10-18 @ 09:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback