Torsdagsträning

Det är märkligt, jag har så jädra svårt att komma iväg till gymmet om jag inte har någon att träna med, men när/om jag väl kommer dit, tycker jag att det är jättekul och vill aldrig går därifrån.
Igår tog jag mig i kragen och gick dit. Tänkte köra rygg, biceps och mage, men när jag väl kom dit tänkte jag att det var lika bra att köra igenom hela överkroppen eftersom jag hittills inte kommit iväg mer än en gång i veckan.
När överkroppen var färdig fick jag en lysande idé om att köra lite ben också. Körde utfall och knäböj. Med samma vikter jag brukade köra när jag tränade med PT:n förr. När jag skulle gå från träningshallen till omklädningsrummet hade jag krampkänning på insidan av låren och gick som en gammal hjulbent gumma.
Det är ett under att jag kom ur sängen imorse.

På tal om det kände jag mig ovanligt pigg imorse. Det kan väl inte vara för att det är fredag...

Kommentarer
Postat av: Märta

Jo, jag tror det beror på att det är fredag. Bra att du håller dig i form gumman.

Postat av: Babsan

Märta>> Ja, jag har insett att jag får snäppa upp mig nu. Är helt mjuk och degig på magen och det duger ju inte! Nu jävlar!

2007-10-12 @ 14:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback