Vardag igen

Då var man hemma efter en helg i Stockholm då. Kanontrevligt! 7 brudar som samsades från fredag till söndag. Inte dåligt :)
Och bra gick det för allihop också. För egen del var jag lite orolig innan loppet (och jag snackar Lidingöloppet då alltså) för att jag skulle åka på däng av de små 15- resp 17-åriga fröknarna. De börjar bli så jädra snabba, men som tur var fick jag visa vart skåpet ska stå :)
Men jag hoppas att de ställer upp nästa år igen och försöker sätta mig på plats.

Alldeles lagom till att vi på fredag eftermiddag skulle åka iväg mot Sthlm, kom klubbens nya tröjor också. Så vi var redigt snygga i spåret i helgen.

image211 image213

Inte världens bästa bilder, men man kan ändå ana hur tjusiga vi kommer att vara nästa säsong i skogen.

Nu när Lidingöloppet är avklarat är då frågan vad som ska bli nästa utmaning. Ska jag anmäla mig till Tjejvasan tro? Eller kanske Öppet spår? Eller ska jag helt enkelt skita i allt vad skidtävlingar heter och satsa på Göteborgsvarvet eller kanske nån rolig multisporttävling? Tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback