Äntligen helg

Tjoho! Äntligen helg. Ska bli så skönt att få lite sovmorgon imorgon.
Men först ska jag springa nattorientering. Som vanligt undrar jag varför jag har anmält mig, för nu känner jag inte alls för det. Men det blir säkert bra bara jag kommer dit och får min karta och får ge mig ut i mörka skogen.

Imorgon blir det en sväng till Götene för att spana in lillebrors nya lägenhet och leverera 1 styck tv-bänk. Och sen bär det av till Lidköping för en liten tillställning hos
Blurrygirl. Det blir väldigt lugnt och städat för mig för jag ska ju springa Lidingöloppet (åtminstone halva) nästa helg och vill inte gärna dra på mig en förkylning eller nåt. Men det ska bli väldigt trevligt att träffa de gamla vännerna iallafall. Men när de börjar balla ur drar jag mig nog tillbaka hem till den sköna sängen.
Fan vad vuxen jag känner mig när jag säger så...

Kommentarer
Postat av: Urballad

Hörrdu! Balla ur, vi ballar väl aldrig ur? Gjorde vi det i lördags kanske? Va? Däremot kanske vi delade med oss av förkylningar, det är lite osnyggt men svårt att helt gardera sig för.
Jag var inte bakis när det var dags för söndagsutflykt med M&F i alla fall. Man lär sig väl.

2007-09-24 @ 23:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback