Gym

Hade tänkt gå till gymet i måndags men huvudvärk och tandvärk satte stopp och jag bäddade ner mig i soffan istället, men igår kändes huvudet bättre så äntligen blev det ett besök.
Jag tycker att det är så himla roligt träna när jag väl kommer till gymet så jag har svårt att styra upp det och köra koncentrerat på några muskelgrupper. Det är ju ett nytt gym med nya maskiner så igår testade jag mest lite olika maskiner och körde på det sättet igenom hela överkroppen.
Om jag bara kan komma igång och köra lite mer regelbundet så ska jag försöka dela upp muskelgrupperna och köra mer strukturerat.
Fan vad seriöst det lät då... :)
Det jag menar är att man har ju inte hur mycket tid som helst på sig på kvällarna, så att köra igenom hela kroppen på en kväll kan bli lite körigt. Iallafall för mig som vill göra så många roliga övningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback