Härke

Är det egentligen inte märkligt att man ena dan tycker att man ser ganska hygglig ut, till och med ganska så najs, som till exempel i fredags när allt var frid och fröjd och jag var glad som en speleman när jag provade klänningar på H&M, och så bara några dagar senare så tycker man att man ser ut som ett gammalt härke? En ful jävel med finnar på ryggen, nåt mjukt, sladdrigt på magen och världens största påsar under ögonen.
Hoppas det svänger tillbaka snart för jag vill inte vara så här ful.

image210

Kommentarer
Postat av: Annika

Lilla gumman, Du är inte ful. Du är jättefin!
Tänk på det istället!

2007-09-19 @ 13:18:38
Postat av: Babsan

Annika>> Tack, Annika! Dock är ju du lite partisk i den här frågan... :)

2007-09-19 @ 14:33:54
Postat av: Hellborg

Läste att komplimanger var beställda.
Du är snygg.

2007-09-19 @ 23:53:09
Postat av: Babsan

Hellborg>>Och du är väldigt snäll!

2007-09-20 @ 07:55:45
Postat av: Blurrygirl

Du är världens snyggaste och bästa! Iallafall för mig :) Du behöver en sup på lördag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback