Lidingöloppet

Nu är ännu en vecka till ända jag sitter här och undrar var fan den tog vägen.
Om det är sant som de säger, att tiden bara går fortare och fortare ju äldre man blir, så är det inte konstigt att man blir lite snurrig på ålderns höst.

Om 12 minuter stämplar jag ut för den här veckan och stampar plattan i mattan (precis som att jag skulle våga det...) för att ta mig hem så fort som möjligt och för att sen ta mig till Götene så fort som möjligt. Det är tänkt att avfärd ska ske därifrån kl. 17:00, så jag lär få ligga i för att inte komma alltför sent.
Målet för resan är Stockholm och Lidingö där det i helgen är dags för Lidingöloppet. Jag fuskar lite i år och kör den halva varianten tillsammans med 4 andra tjejer från klubben. Ska bli kul! Hoppas jag inte är så jävla långsam som jag tror bara :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ska vi tävla? Jag springer världscupspåret på Lunget (15 km) så ser vi vem som har snabbast tid?! =D

Postat av: Anna Borg

Nu har jag hittat dig också, kul! Har jag förstått det hela rätt bor du i ett liet hus i Hjo?! Så häftigt, det är ju så fint där. Var där mkt under några år i min tidiga ungdom pga en kille. Så här i efterhand kan jag konstatera att jag var mer förtjust i Hjo än själva killen. Hoppas du trivs å har det bra!

2007-10-01 @ 20:09:53
Postat av: Babsan

Stefan>> Herregud, vi kan ju inte tävla. Du skulle ju spöa mig med hästlängder. Och det är INTE kul. Jag vill vinna! :)

2007-10-02 @ 12:51:27
Postat av: Babsan

Anna Borg>> Nä, men hej!
Du har fattat helt rätt. Och jag trivs kanon i Hjo. Iaf än så länge... :)
Hoppas att du och dina killar har det bra i Göteborg!

2007-10-02 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback