Måndag igen

Då var det måndag igen då. Fattar inte riktigt vart helgen tog vägen. Men det är ju som vanligt.
Sprang stafett-dm i orientering igår med klubbkompisarna Kicki och Veronica. Vi nådde ingen topplacering, men det var väl heller inte väntat.
Jag kände mig väldigt ofokuserad i början av banan men efter 1:an blev det bättre. Fick sällskap av Markbygdens OK och det är alltid skönt, man får ju lite bättre fart om man har någon att tävla mot. Ena stunden var hon före mig och i nästa stund var jag före henne. Mot slutet trodde jag att jag hade övertaget, men så missade jag tredje sista kontrollen och hon kunde ta sig före i mål.
Känner mig inte så ledsen över det, utan tycker faktiskt att det var en riktigt rolig dag i skogen. Mer sånt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback