PMS

Insåg just att jag minsann har PMS. En mycket trevlig bokstavskombination som milt uttryckt gör mitt humör liiiite svajigt. Och människor i min omgivning får stå ut med både det ena och det andra.
Jag har funderat på varför jag varit så förbaskat godissugen de senaste dagarna.
Jag fick svaret idag när jag kände att jag skulle kunna börja lipa för att blyet i min penna går av eller för jag inte hittade mitt örhänge. Eller när tårarna började trilla när jag läste ett gulligt inlägg på
Anders Södergrens hemsida.
När man dessutom känner sig som världens mest ensamma människa, trots att man har fullt med folk runt omkring sig hela dagarna (inget ensam är stark en sån här dag inte), då vet man att det är pms i luften.

Det enda positiva med bokstavskombinationen är att man vet att om man bara väntar några dagar så är de sorgsna, irriterade, förbannade känslorna borta och den glada Jessica är tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Duke

Om PMS hänger på godis suget så har jag fan PMS jämt!!:)

2007-09-18 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback