Så gott som klart

Ojoj, här händer inte mycket inte. Har varit väldigt dålig med uppdateringar det senaste märker jag.
Tänkte ta lite bilder på mitt tapetserade vardagsrum igår men det var så mörkt så jag får göra ett nytt försök en annan dag.

Målet var ju att bli klar med tapetseringen av vardagsrummet i helgen, men "det blir inte alltid som man tänkt sig".
Mor och far kom på besök i söndags så då blev det inget tapetserat. Men det gör absolut ingenting, för istället började köksskåpen sättas upp. Och nu sitter alla överskåp på plats. Kanoners!
I vardagsrummet är tre väggar tapetserade med enfärgade tapeter så nu är det bara fondväggen kvar, och den ska bli klar under veckan. På lördag får jag troligtvis besök av släkten och då ska det vara klart!
I sovrummet sitter dessutom numer en taklampa i taket så nu slipper jag känna mig fram efter klockan åtta. Perfekt. :)

I lördags avverkade jag veckans enda träningspass. Tog med mig PT:n och en annan polare till Billingen i tron om att vi skulle springa 2 mil. Dock hade PT:n "glömt" tala om det för den andra polaren och han tyckte det verkade onödigt att springa så långt. Så vi startade med gröna milen och medan vi sprang funderade vi på hur vi skulle lägga upp passet när första milen var avslutad. När vi närmade oss stadion igen tappade polare nr 2 helt oväntat alla krafter så jag och PT:n fick fortsätta själva. Hagenloppet-spårets 8 km blev det. Så nu har jag testat banan och är förberedd. Har hört att Hagenloppet går av stapeln nästa helg och man vet ju aldrig...
Det var längesen jag skämde ut mig offentligt så det kanske är på tiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback