Livet leker

Idag finns det många saker att vara glad över.
1. Det är fredag vilket innebär att det är sista arbetsdagen den här veckan.
2. Solen strålar från en klarblå himmel.
3. Eftersom det är fredag är det okej att äta smågodis i några dagar framöver (precis som att jag inte äter godis precis när jag känner för det...).
4. Klockan börjar närma sig fikadags och då ska jag äta min goda smörgås med stekt ägg.
5. Vi har äntligen fått gardiner på vårt kontor.
6. Ikväll ska jag använda mina nya krämer från Mary Kay för första gången så idag är sista dagen jag är ful. Borde egentligen ta ett före och ett efter kort, för att visa hur fin hy jag kommer få...
7. SMHI har lovat fint väder hela helgen så man kommer kunna vara ute hela dagarna utan att frysa röven av sig.
Und so waiter...

Det är bara en sak som inte gör mig på gott humör, och det är helt oväntat bilen. Den fortsätter att jävlas. Någon som vill byta en otroligt tjusig sportkombi, med discolampor som lyser lite då och då, av modell BMW från 2001 som gått ganska långt mot en ny fin bil som inte gått långt alls och som inte krånglar? Inte det. Nähä.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Håller med dig :)

Men hur mår du annars?

Ha en bra fredag :D

Postat av: Märta

Haha! Du är för rolig. Skönt o höra att du har sol där du är o att du käkar godis.
Kram!

2008-04-18 @ 10:19:01
URL: http://stolligt.blogspot.com
Postat av: Duke

Kan byta bort en gubbaSAAB som inte gått så långt.. en jä... massa hästar i den.. går som ett skott...Men en radio som inte funkar.. och en massa poliser som vill ta den för fortkörning hela tiden...

2008-04-18 @ 10:45:45
Postat av: Babsan

Duke>> Gôtt, då gör vi så. Vi har inga poliser i Hjo så det är lugnt... :)

2008-04-21 @ 11:04:16
Postat av: Blurrygirl

Hann inte maila igår :( Ska hinna med det i eftermiddag. P&K

2008-04-24 @ 08:32:40
URL: http://blurrygirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback