Maskiningenjörn

Jaha, så var det redan fredag igen då. Dagarna bara swischar förbi. Undrar om det är som människor som är äldre än mig säger, att dagarna går fortare och fortare ju äldre man blir. I så fall kommer det gå som på en formel 1-bana när jag börjar närma mig pensionen. Då vill det till att man håller sig i.

Har inte hänt mycket den här veckan. Har varit på jobbet som vanligt och i tisdags sprang jag orientering (eller försökte iallafall) i Skultorp. Ramlade och slog i knät vid kontroll nr 2. Grät en skvätt och haltade sedan vidare. Blev förbannad över alla hårda kvistar som slog mig på knät och över att jag missade kontroll 3. Bestämde mig för att strunta i några kontroller, men kom trots det i mål på väldigt lång tid. Skitskog.
Sprang en sväng runt Hjo i onsdags och det var mycket trevligare.

I helgen ska jag åka till Göteborg och se på Lena & Orup. Gav bort två biljetter i julklapp och nu ska jag få hjälpa till att utnyttja dem. Perfekt!
När jag ändå är i Göteborg tänkte jag försöka köpa slangar till mina cykeldäck. Men hur tusan vet man vilken storlek man ska ha på dem tro? Hm, får kolla lite på det ikväll...

3 timmar kvar, sen är det helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback