Toalettbestyr

I den byggnad jag tillbringar mycket tid på jobbet för tillfället, finns några toaletter för damer och några för herrar. På dörren in till respektive avdelning finns en siluett av en dam respektive herre. Nästan varje gång jag kommer in på toaletten (damalternativet då alltså) så är både toalettlocket och ringen uppfälld.
Är det någon av de få damerna i byggnaden som gillar att sitta på det iskalla porslinet?
Är det någon av männen som egentligen är kvinna?
Finns det någon i församlingen som av åldersskäl ser väldigt illa?
Eller är jag så genomskinlig att någon faktiskt insett att jag är ovanligt lättretligt, och därför bara jävlas med mig...? :)

Dagens ilandsproblem.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag tror på alternativ 5: Jessica är senil och glömmer alltid fälla ner sitsen när hon ska kissa.

2008-04-17 @ 22:33:51
Postat av: Babsan

Stefan>> Hörru du du! SÅ gammal är jag inte...

2008-04-18 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback