Måndagsjogg

Igår tog jag på mig löparskorna för att försöka mig på en liten joggingtur. Vädret var alldeles för fint för att stänga in sig på ett gym, så det fick bli skogen istället.
Och ingen är gladare än jag över att jag kunde springa en hel timma utan att det kändes som knivar i knät. Började känna av det några gånger men då stannade jag och stretchade och då blev det bättre igen. Jag hade knappt styrfart så jag kom nog inte särskilt långt på den där timman, men vad spelar det för roll??

Trevligt sällskap hade jag i skogen också. Eventuellt var det det som gjorde att jag fokuserade på annat än onda knän...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nu gav du väldiga förhoppningar om 25-manna kompis...kanske kan du va mä?

2008-08-26 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback