Pratkvarn

Sitter och lyssnar på radion medan jag knapprar med ett excelark på jobbet.
Just nu är det en kille som mailat in och undrar vad han ska göra åt att han pratar alldeles för mycket. Precis så tänker jag också ibland. Inte för att jag på något sätt är översocial som killen i mailet påstår att han är, men rätt ofta känner jag att jag pratar så mycket att ingen orkar lyssna, och då känner jag mig helt kass och tråkig som bara babblar på om en massa ointressanta saker. Jag måste fan skärpa mig lite.
Tur att Barbro Kanin inte är så mycket för att prata så jag kan prata av mig lite hos henne... :)

Kommentarer
Postat av: Carre

Du kan prata med mig för jag är likadan, då kan vi sitta och tjöta på varandra...

2008-08-08 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback