Händelserik torsdag

Igår var det en mycket händelserik dag. Först satt jag och glodde in i en dataskärm i 7 timmar, sen åkte jag till tandläkaren som var lika sadistisk som vanligt. Hon drog gummihandskar på sina bleka, kalla händer, bedövade tandköttet med nåt som smakade fan och sen påstod hon att hon tog bort tandsten. Jag känner ingen skillnad så det kan inte varit mycket hon fräste bort. Skölja med fluor fick jag göra också. Kändes precis som i 2:a klass när den barska fluortanten nästan lovade spöstraff om man inte lyckades skölja runt det där fluoret i munnen i 1 minut. 
På kvällskvisten var jag på gymet och körde en omgång igen, dock utan att känna mig som Hulken.
Efter gymet försökte jag äta lite mat, men hela munnen värkte så det gick så där. Huvudet gjorde ungefär lika ont, så jag undrar vad den där sadisten gjorde i min mun egentligen.
Lite lustigt egentligen, enda gången jag har ont i tänderna är när jag har varit hos tandläkaren. Andra går visst dit för att de HAR ont i gaddarna.
Men men, besöket resulterade i en positiv sak. Jag behöver inte gå dit förrän om två år igen :)

Det mest spektakulära som hände igår var att jag anmälde mig till en yogakurs. Idag har jag fått bekräftelsen, och slutledningsförmågan när jag ser namnen på de andra deltagarna, säger mig att jag är den enda som är 70-talist. Och de andra är alltså inte yngre...
Så moster, om du läser det här. Anmäl dig du också :)

Idag ska hundarna hämtas hem och det är vi alla glada för. Framförallt kanin-Barbro som gillar att leva med kniven på strupen.
Dessutom blir det bio idag. Det är visst premiär för Arn idag och som det premiärlejon jag är så kommer jag naturligtvis vara på plats.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha, det är väl mysigt med en moster som är också är född på 70-talet. Synd att det inte blir i samma grupp så att vi kunde fnissa ihop men då hade det väl blivit gapskratt och det får man inte på yoga!!!????

2008-08-23 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback