Historien upprepar sig

"Jisses, vad snygg du är idag!"

När R klev in i bilen och skymtade ett knä med strumpbyxa på, blev han lika glad som vanligt och påpekade att jag var otroligt snygg klädd idag.

Och precis som vanligt, blev jag galen. Jag har en lång svart jacka som döljer allt jag har på mig från knäna och uppåt, hur fan kan han säga att jag är snyggt klädd då, när han bara ser knäna. Han är kåt på bara ben helt enkelt.

Jag må vara dålig på att ta emot komplimanger, men då tycker jag att R är dålig på att ge komplimanger för han säger ju inte det han menar.

Om han nästa gång jag har kjol på mig, säger att jag har snygga knän, då ska jag säga tack.


Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Trevlig helg och god jul på dig :) Kram!

Postat av: Märta

Vem fan är R?

2008-12-20 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback