Julfest

I fredags var jag på julfest med jobbet. Mycket trevligt, precis som väntat.
Förfest i samma villa som förra året och med lika fina groggar. Någon sa att vi var i fin form redan när vi kom till julfesten...
På förfesten träffade jag även en kollega som jag aldrig träffat förut. Det visade sig att det var den mest pratsamma människan jag träffat, alla kategorier. Sicken svada.
Jag hade skitkul hela kvällen och jag ser redan fram emot nästa jobbfest. Blir väl typ nästa julfest med tanke på hur smidigt det är att ta sig till Hjo mitt i natten om man inte är gjord av pengar.
Den här gången hämtade Jonas och när vi kom hem satt vi och pratade lite vid köksbordet och jag hetsåt en påse ostbågar. Mycket bra tips för den som brukar bli bakis. Den här gången mådde jag finfint redan efter 5 timmars sömn, och jag utgår från att det var ostbågarnas förtjänst.

Ja, iallafall. Tog lite kort på festen och om jag bara hittar sladden så jag kan föra över bilderna till datorn kanske jag kan visa en och annan söt kollega.

Kommentarer
Postat av: Märta

Ja, men lägg upp de där jäkla bilderna nån gång då! Strö lite salt i såren och gör så att jag saknar er ännu mer...



Puss!

2008-12-03 @ 18:05:42
Postat av: Christian

Herregud, vem var INTE i fin form redan innan buffén dukats fram? Jag tycker du skal låta de där korten stanna på din dator; det ger liksom ångest känslor att bara tänka på att det fanns kameror där.

Postat av: Babsan

Christian>> Vaddå, var du full...? ;)

2008-12-10 @ 14:14:23
Postat av: Christian

Nu tycker jag du använder ett så negativt ord. Full.. Inte alls, bara lite onyker.

2008-12-12 @ 12:57:26
URL: http://christianahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback