Julstök

Det gick fint att köpa julklappar en fredagkväll. Det var lugnt och fint och jättelite folk. Jag hade planerat vilka butiker jag skulle in i och vad jag skulle köpa. Så A6 klarade vi av på 1,5 timma och sen gick vi på IKEA i 1,5 timma. Så nu ska jag bara fixa någon enstaka julklapp till. Och så ska jag försöka hitta på något till två barn på 3 och 5 år som redan har allt. Det är ju kul, de är bara 3 och 5 år, men det är redan svårt att köpa julklappar. Det kommer inte bli lätt när de fyller 27...

Ikväll ska jag koka knäck. Och göra pepparkaksdeg så att jag kan baka på fredag. Skoj skoj.
Jonas mumlade nåt om att vi måste koka skinka också, men jag vet inte jag. Tror det kommer bli fullt upp fram till julafton ändå, och jag vet inte om jag har nån lust att stressa, stressa, stressa. Men vi får se.

Och så kör vi en dagens Urban.
U: Idag är det final på det där programmet med bönderna. Följer du det, Biggan?
B: Nej, det gör jag inte.
U: Va, gör du inte det?! Skäms. Eller "Shame oooon you", som man säger.
Idag är det ju final, då kanske vi får följa med in i sovrummet... He he...

Kommentarer
Postat av: Märta

Haha! Att han vågar reta tanten, det är kaxigt. Vilken liten teaser, kanske inte är så konstigt att Biggan kokar när han är i närheten i alla fall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback