Ilandsproblem

Idag har jag på mig ett par väldigt söta grå trosor med Hello Kitty-tryck på. Jättegulliga. Men fan vad de är obekväma. De skär in mellan skinkorna och det spelar ingen roll att jag drar ut dem hela tiden, de är där inne lika snabbt igen. Fruktansvärt irriterande.
Jag skulle naturligtvis kunna slänga dem, men utan att jag hinner reagera hamnar de i tvättkorgen och sen in i lådan igen och sen sitter de där på min rumpa och skär in mellan skinkorna igen.

Jag har helt klart många stora problem... :)

Kommentarer
Postat av: TT

Har samma problem med min stringkallingar!!:)

2008-02-28 @ 15:15:52
Postat av: Babsan

TT>> Om det ändå vore string, de ska ju liksom sitta mellan skinkorna. Men string passar inte min rumpa längre. Märkligt det här med vad åldern gör med en... :)

2008-02-29 @ 08:48:03
Postat av: sb

Passar inte? Jag vill minnas att dom satt som gjutna förut. Men nog borde dom även passa nu så vältränad som du och din bakdel är.

2008-03-01 @ 15:05:22
Postat av: Christian

Jag tror det bara är J själv som tycker att string inte passar hennes synnerligen fina rumpa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback