Kort stubin

Jag vet att jag är ganska lättretligt, men det kan inte hjälpas.
Vad är det för jävla idioter som fyller på behållarna med pappershandukar åt fel håll, så att man inte får tag i en av de lösa flikarna på handduken? Inkompetenta städerskor. Jag blir ju på dåligt humör varje gång jag besöker toaletten.
Och just idag sker det rätt ofta pga min överkonsumtion av Vitargo sportdryck inför tjejvasan. Blir så jädra kissnödig av den. Imorse tror jag att jag kissade i närapå 5 minuter. Om det nu kan vara intressant information för någon...

Nu bär det alldeles strax av mot Mora.

Kommentarer
Postat av: Mats

Ilandsproblem!!:)

2008-02-22 @ 12:34:32
Postat av: Babsan

Mats>> Tycker du det? Jag tycker det är ett ytterst allvarligt problem... :)

2008-02-25 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback