Lång och trogen tjänst

Bara några minuter kvar innan det är dags att åka hem för helgen. Och att åka till bilfirman och hämta ut min bil. Hoppas jag har råd att lösa ut den :)

Idag har vår fika-motståndare till chef bjudit oss på semlor. Men bara för att det var en väldigt speciell dag idag. Just idag har han nämligen varit anställd hos oss i 30 år. 30!!
Herregud. Jag var bara lite mer än ett år gammal när han klev in genom dörren här för första gången. Tänk om jag är kvar här så länge att jag får guldklocka... Ibland är det synd att det inte går att tjuvkika lite in i framtiden.

By the way, det var gott med semla.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Christian

Rykterna säger att han föddes inne på experimentverksta'n.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback