Tjejvasan

Nu är det bara ett och ett halvt dygn kvar, sen är det dags för tjejvasan. Kan inte direkt säga att jag känner mig laddad och väl förberedd, men det är väl bara att göra sitt bästa.
Det verkar tyvärr inte som att jag är ensam om att inte kunna visa upp min bästa sida. Vädret ska enligt uppgift inte vara på topp. Igår visade smhi:s hemsida att det skulle bli -1°C på lördag förmiddag, idag visar den att det ska bli +1°, så jag tror jag ställer in mig på att jag kommer att få åka 3 mil utan fäste under skidorna. Tur att jag är så fruktansvärt stark i överkroppen... Not.

Men men, inför denna trevliga happening var jag ju ledig en hel vecka från jobbet (najs!) och tillbringade den i Lövåsen, som så många gånger tidigare. Underbart med en vecka ledigt i snö och sol. Hade gärna stannat en vecka till.

Nähä, dags att åka hem från jobbet och dricka Vitargo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback