Fjäsk

Äntligen helg igen. Inte för att veckorna går särskilt långsamt, snarare tvärtom, men det är ändå skönt när man får åka hem från jobbet för helgen.
Det händer inget särskilt i helgen direkt. Ska åka och hälsa på två små ikväll och jag tänkte att jag skulle fjäska lite, så jag köpte två ben när jag besökte ICA för en stund sedan. Tycker hundarna om en, får man mycket mer kel tillbaka har jag märkt :)

image236 image237

I morgon blir det förhoppningsvis två träningspass med en semla någonstans emellan och på söndag blir det ett pass till. Annars ska jag bara äta godis och slappa i soffan.
Planen är alltså att det ska bli tre träningspass i helgen, och blir det så får jag ihop mina 6 pass sammanlagt eftersom jag igår var på gymet igen och därmed har jag klarat av 3 stycken hittills.
Nu kanske inte det viktiga är hur många gånger man tränar utan att man gör det ordentligt, men jag behöver komma igång och göra det mer kontinuerligt så det är därför jag hakat upp mig på antal gånger.

Nu ska jag städa min kaninbur, diska, duscha och sen åka iväg till hundarna. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hellborg

I helgen ska jag träffa ett blivande föräldrapar, hoppas att du inte blir för nyfiken.

2008-01-25 @ 23:50:15
Postat av: Kicki

Vicka godingar...förstår att du trivs i deras sällskap ;-)

2008-01-28 @ 09:39:32
Postat av: Babsan

Hellborg>> Inte särskilt :)

2008-01-28 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback