Komplimang?

Då var det torsdag eftermiddag igen då. Bara en dag kvar, sen får man vara ledig två dagar igen. Najs. Ser bland annat fram emot att äta hemmagjord tårta hos lillebror i helgen. Läser du det här, så vill jag helst ha prinsesstårta... :)
Enligt kvällstidningarna ska det bli storm i helgen igen, med start redan ikväll. Snöstorm med stora mängder snö väntas. "Upp emot 1 dm snö kan det bli".
Ursäkta, men sen när blev 1 dm vita små flingor snökaos? Vi bor ju liksom i Sverige. Bilden av vårt land ute i världen är att det att vi bor i iglos och att det går isbjörnar på gatorna. Det kan väl för tusan inte bli kaos av 10 centimeter snö?!?

Jaja, whatever. Den här veckan har jag hittills varit på gymet en gång och lufsat runt Hjo en gång.
Enligt en anonym tjuvkikare (=kollega) använde jag "inga dåliga" vikter på gymet. Och dessutom har jag "en jävligt grym kropp", så det verkar som jag gör framsteg :)
Men allvarligt talat, säger man så om en kvinnlig kollegas utseende bara så där? Är det inte sånt som man kan använda vid en anmälan för sexuella trakasserier? 
Tur att jag inte är så känslig...

Ikväll är det iallafall dags för en sväng till gymet igen. Och här ska pumpas triceps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback