Latmask

Jag är lat. Och jag har absolut ingen karaktär. Inte fan fick jag till 6 träningspass under veckan. Nej då.
Men det började bra. Lördag förmiddag halv 11 stod jag med mina stavar på Billingens topp och i ungefär en timma knallade jag upp och ner för berget. Som avslutning joggade jag 5 kilometer innan det var dags för middag och efter årets första semla hemma hos mamma.
På kvällskvisten joggade jag i 45 minuter med hundarna på bilderna här nedan. Lite ryckigt blev det eftersom det finns mycket intressant i vägrenen som kräver en tvärnit men det var ändå väldigt roligt. Efter dusch och kvällsmat somnade jag gott i soffan och missade helt när Emil Jönsson vann världscupen i Canada.
I fredags somnade jag innan jag hann se vem som åkte ur Let's Dance, så jag har inte varit någon nattuggla i helgen direkt...

I söndags blev det en promenad med tidigare nämnda hundar på förmiddagen och sen tänkte jag springa en sväng på kvällen, men jag bangade. Jag var trött och det var mörkt och jag hade träningsvärk i skinkorna. Jag är lat helt enkelt.

Idag är det måndag igen och ikväll ska jag köpa födelsedagspresent till lillebror. Det du, lille-Jocke :)

Kommentarer
Postat av: Kagnus

Huskur: Har du provat att lägga en äppelskiva på de ställen där det ömmar?

2008-01-28 @ 15:25:08
Postat av: Babsan

Kagnus>> Ska jag lägga en äppelskiva på varje skinka alltså, är det det du säger? Ska jag tejpa fast dem med eltejp så att de sitter fast också?

2008-01-30 @ 13:48:57
Postat av: Duke

Tycker det låter lite kinky!!:)

2008-01-30 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback