Veckan som gått

Så var det då söndag kväll igen och hela långa helgen har swischat förbi, lika snabbt som vanligt. 
I lördags roade jag mig med att åka skidor på den lilla snö som finns kvar på Billingen i Skövde, och med rött klister under skidorna gick det helt okej
Idag har jag sprungit orientering på en karta från 1974 och man kan säga att det händer lite i skogen på 34 år... Alltså var det en del detaljer på kartan som inte alls stämde med verkligheten, men jag tog mig runt till slut iallafall.

Tidigare i veckan har jag åkt skidor på Billingen (igen), sprungit runt Hjo en kväll och i torsdags sprang jag Skaraborg by night i Tibro. Var astrött redan till första kontrollen och när jag kom i mål misstänkte jag skarpt att jag var sist av alla, men de flesta andra hade uppenbarligen tröttare ben, eller hjärnor, än mig, för det var bara två som var före.

Äh vad fan, jag kan inte koncentrera mig. Det är "Hitta Nemo" på tv och det är ju hur spännande som helst :)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback