Långhelg i solen

Fan vad skönt det är att vara ledig. Speciellt när solen skiner och man kan knalla runt i bikini hela dagarna.
Har haft det riktigt gôtt i helgen. Lugnt och skönt. Även om det började lite stressigt i torsdags när jag var väldigt nära att strypa min älskade lilla kanin. För att göra en lång historia kort jävlades hon med mig vid fel tillfälle och jag blev genomsvett. Men tillslut kunde jag gå på min fest och kaninen fick lugn och ro hos mamma.
Var väldigt trevligt att träffa mina gamla vänner igen men det blev en väldigt lugn tillställning (åtminstone för mig) eftersom jag hade hand om bilnycklarna.
I fredags låg jag på gräsmattan hela dan och blev grisrosa, i lördags var jag i Skövde och köpte slangar till cykeln och på kvällen rastade jag en hund genom att låta honom simma efter en roddbåt. Dock rodde jag inte själv. Jag satt bara och såg söt ut medan sällskapet rodde :)
I går sprang jag orientering på en spegelvänd karta på Skara sommarland och fick bada med karpar för att ta alla kontroller. Och nu är det måndag igen. Det går fort när man har roligt :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Å i helgen lär det bli redigt sköj igen :-) Som vanligt när orientering står på schemat! Lär bli llivsfarligt i bussen hem från Jukola...värsta festen ryktas...

2008-06-09 @ 22:51:09
Postat av: Babsan

Kicki>> Fest på Jukola?? Nääää, det kan jag inte tänka mig... :)

2008-06-10 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback