Brunstkalendern

I helgen började jag läsa några sidor i en bok. Igår tänkte jag ta en promenad efter jobbet men det kom en regnskur så jag la mig i soffan och läste en stund. Till kvart över 8, då var boken slut.
Jag läser inte böcker så där värst ofta, men hittar jag någon som är bra så kan jag inte sluta. Så var det med den här, jag ville bara vidare.
Kan inte säga att jag direkt kan identifiera mig med någon av de tre systrarna boken handlar om, småbarnsmamman med 4 barn som sköter hela ruljansen med barn och hus medan mannen jobbar dygnet runt, medelålders partybruden med silikonbröst och hund som enda familj eller blyga tjejen som blivit miljonär pga en del innanför pannbenet, men ändå kände jag igen mig i vissa situationer i boken och när jag sen ändå kom ut på min promenad kunde jag inte sluta fundera på vad tusan jag vill göra med mitt liv egentligen. Hur ska man veta det??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback