Helgträning

Helgens träning avlöpte som planerat.
I lördags var det orienteringsträning på schemat. Var ute i 110 minuter ungefär. Blev redigt trött och hungrig på slutet och orkade knappt lyfta benen över stock och sten.
I söndags blev det en löprunda runt Hjo på 53 minuter. Asfalt. Tror att det kan vara bra att vänja benen vid asfalt inför maran.

Dessutom blev det promenad med två glada hundar både lördag och söndag. Och när hundarna blir så glada blir man själv glad. Trots en och annan regnskur :)

Igår hade jag tänkt att gå till gymet, men jag var lat och struntade i det. Åt upp godiset som var kvar sedan helgen och tog en promenad ner på byn istället. Slank in på en frisersalong vilket resulterade i att jag ska klippa mig ikväll. Har inte klippt mig sedan augusti, så det är på tiden vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback