Intervaller

Igår var det så dags att låta en helt okänd människa sätta saxen i mitt hår. Tycker att det gick ganska bra, men min moster var väl inte helt fel ute när hon varnade mig för att just den här frisören är rätt glad i att klippa rejält.
Glad och trevlig var hon iallafall. Och gud så skönt det är att sitta där i frisörstolen när någon grejar med ens hår. Det är så skönt så man nästan somnar. Nästan alltså. För varje gång man håller på att slumra till väcks man av att en blek, vedervärdig häxa sitter och illstirrar på en. Undrar varför man ser extra hemsk ut i just speglarna hos frisörer... Måste vara ljuset eller nåt.

Efter klippningen igår tog jag på mig tajtsen och sprang en runda runt Hjo. Värmde upp i ca 20 minuter och sprang sedan upp för den enda backen jag hittat inom behörigt avstånd från mitt hem, 10 gånger. Varje rush tog 30 sekunder. Joggade sedan ner, duschade och gjorde mig en delikat omelett med prickig korv :)

Kommentarer
Postat av: Blurrygirl

Kommer jag få se hur du ser hur i skallen innan påskfesten? Jag behöver mer ispiration tills min klippning - innan påsk.

Postat av: Hellborg

Har du en intervallklocka? Ja vet att det finns klockor man kan ställa in intervaller på. Då slipper man springa och titta hela tiden för att få rätt längd på löpning och vila.

2008-03-14 @ 10:29:32
Postat av: Babsan

Hellborg>> Jag har en utomordentligt bra pulsklocka där man kan ställa in hur långa intervaller man vill springa och hur lång viloperiod man vill ha mellan rusherna. Och så piper klockan när man ska springa/vila. Polar.

Blurrygirl>> Med tanke på hur ofta vi ses så skulle jag bli väldigt chockad om vi sågs 2 gånger på två veckor... :)
Men jag ser ut som vanligt i huvudet. Bara lite kortare än innan jag klippte mig, så det är inget att se.

2008-03-14 @ 13:24:35
Postat av: Hellborg

Jag vill tjacka en sån klocka, pumpar dig på mer info om en v

2008-03-16 @ 01:45:16
Postat av: Blurrygirl

Babsan: Det finns kameror i mobilerna samt att det via mail går att bifoga bilder.

2008-03-18 @ 00:18:04
URL: http://blurrygirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback