Tisdagsträning

Eftersom jag var på gymet i måndags var det dags för löpning igår, men det var ju så jädra kallt och ruggigt ute så jag kastade ett öga på gymets gruppträningsschema och bestämde mig snabbt och lätt för att testa ett step up-pass istället. Det var säkert 7-8 år sedan jag var på ett sån´t pass senast, men det kändes som att jag inte tränat nå't annat under hela mitt liv för jag hängde med från början till slut. Fan, jag måste ju vara en naturbegåvning ;)
Nog för att jag blev genomsvett, men jag kan ju inte säga att det var särskilt jobbigt. Man blir ju dubbelt så trött av att springa en timma som att köra step up en timma. Men det var himla roligt att hoppa över brädan och klappa händer och leka James Bond i takt med musiken :)

Ikväll blir det ingen träning, ska handla och packa lite inför helgen istället. På torsdag kväll är det tävlingspremiär i och med Häxjakten i Skara och på lördag blir det Öjetrampen någonstans utanför Vara. I övrigt blir det nog inte mycket träning i helgen. På påskdagen och annandagen måste jag förhoppningsvis(!) vila upp mig efter påskaftons bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback