Våren är här

Idag har jag suttit i soffan och kollat på Vasaloppet hela förmiddagen. Och när tv-sändningarna tog slut fortsatte jag att spana på kameran som låg ute på svt.se. Var ju tvungen att se lillebror gå i mål.
Men det jag skulle komma till var att nu är Vasaloppet avklarat, så nu är det vår!

Dessutom fick jag syn på de här små liven i min trädgård tidigare idag.

  

Och mer är på gång. Till och med de små fröna jag har sått inomhus börjar gro. Tänk om jag har gröna fingrar ändå...

Ifall om att, så fyndade jag de här tjusiga stövlarna i fredags.



Man måste ju vara snygg när man påtar i landen :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

ASSNYGGA stövlar...du kommer göra succé på leriga ol-tävlingar ;-)

2008-03-03 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback